Milyen idióta, hozzá nem értő kontárok gyülekezete ez a csatorna, ha egy darab reklámot, egy darab műsort nem tud megcsinálni saját erőből, vagy hogy legalább valami minimális kreativitás lenne benne!

Léptem nyomon beleütközöm, és mindig felkúr, de most rászánom az időt és leírok pár példát, legalább nem csak politikai cuccok lesznek itt végre.

Multkor nézem tv2-őt, és látom eztet.
 

Na mondom ez hihetetlen, ezeknek életükben először jó ötletük támadt egy műsor promózására, talán elindult valami, lecseréltek pár ősrégi semmirevaló fejest, akik eddig csak a zsebüket tömték, komolyan mint valami állami cégnél. 
Aztán eltelik 1-2 hét, és ezt látom, persze leszinkronizálva.

Mi a különbség a két promó között? A körítés.
Hálistennek a tv2 megvette az utóbbi év legsikeresebb újonc sorozatát, az NCIS: Los Angelest, amit mellesleg nem a nagytestvér, az NCIS után nyomat másodhegedűsként, mint az eredeti koncepcióban, hanem a hét egy teljesen más napjára rakja át főműsoridőre. Na de nem is ez a lényeg, hanem hogy ezek a sorozatok franchise-ban érkeznek, pontos szabályok szerint a reklámozására is, tehát a promoklippek pontosan akkor érkezhettek meg a tengerentúlról, (de ha nem, akkor is már hónapok óta elérhető a neten) amikor a tv2 végtelenül kreatív stábjának a saját gyártású sorozatához kellett volna kiötölnie egy csodás reklámot, ezért úgy gondolták, miért ne nyúlnánk le??? 

Tényleg, miért? Érdekelt valakit? Észrevette valaki, hogy az országunk második legnagyobb tévécsatornája olyan magától értetődően nyúlt le egy ötletet, mintha csak a szomszéd Mari néni hirdetne tulipánhagymát a facebookon? Na ez az ami egy kicsit is normális cégnél nem történhet meg. Ez az, amit pénzen nem lehet megvenni.

De még csak nem is ez volt a posztindító dolog.

Haha, merthogy Én ám régebbi dolgokra is emlékszem. Valaki látta már a megasztár 5 promóját? A varázsos mondat: Legenda csak egy van!

Emlékeztet valamire?

Volt egyszer egy valóságshow korszak, az rtl klub nyomult a való világgal, a tv2 a big brotherrel. Mondanom sem kell, hogy a való világ lenyomta a francba utóbbit, és véletlenül mi volt a szlogen? Valóság csak egy van!

Apám, hogy micsoda véletlenek vannak. Eszembe nem jutna olyat állítani, hogy évekkel később, egy újabb nagy nézettségi háború küszöbén, melynek során a hazai két legnagyobb kereskedelmi csatorna saját gyártású, iszonyat pénzeket felemésztő műsorai feszülnek egymásnak, az egyik csatorna a konkurens egy rég levedlett reklámszövegét indítja harcba. Egy ilyen kritikus helyzetben, merhogy "nekik bevált ellenünk, hánem? háde!". 

Talán véletlen a két pár saját gyártású műsor egymás elleni harcának az analógiájára felhasznált reklámszöveg?

Az RTL klubnak vannak hibái, de ők azért ezt igencsak rangon alulinak tartanák. És igen, az bajom a tv2-vel, hogy csúnya pénzeket kaszálnak még az "örök második" címmel is, még úgy is, hogy hiába nyilvánvaló, hogy a fejétől bűzlik a hal, nem bír félreállni egy bizonyos betokosodott, tehetségtelen társaság. És ezért nagyon sajnálom a tv2 kisebb szinten dolgozó embereit, mert ennek elsősorban ők isszák meg a levét, mert nyilván őket küldik el, ha nem hozza egy-egy műsor a számokat. Felelősségvállalás nuku, és ismételnem kell magamat, valamivel, ami ma nagyon durva sértésnek számít:

Pont olyan a tv2, mint valami állami szervezet.

A bejegyzés trackback címe:

https://iazvedo.blog.hu/api/trackback/id/tr891835911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása